fbpx
MENU CLOSE
Water-link

Hybrid app en wedstrijdpagina

Services: custom php registratieformulier, hybrid app en html-mailing
URL: niet meer online
Credits: concept en uitwerking door Keep it Quiet, logo en huisstijl door Credoplus, ontwikkeling door Jeroen Bartels

Throwback to the very first Okappi-project. Keep it Quiet mocht voor het Antwerpse water-link een project uitwerken om het drinken van kraantjeswater te promoten. Om deze campagne uit te werken waren er een aantal online producten nodig. Keep it Quiet gaf Okappi het vertrouwen om deze uit te werken. Een kans waar we tot op vandaag nog altijd ongelofelijk dankbaar voor zijn. Keep it Quiet is een klant waar we op dit moment erg veel en erg graag mee samenwerken.

Het concept?

Het project bestond uit 3 fases: registratie, mail en deelname. De registratiefase vond plaats op een tiental festivals tijdens de zomermaanden. Er liepen hosts rond die e-mailadressen verzamelden. Na registratie ontving je een e-mail met een link naar de wedstrijdpagina. Op deze wedstrijdpagina beantwoorde je een aantal toffe vragen (wist-je-datjes). Per festival werd een Sodastream weggegeven.

De hele campagne deelde dezelfde huisstijl. De mailing, de app, de hosts, … Een uniforme ervaring voor elke deelnemer.