Groei je bedrijf met een webapplicatie op maat

De digitale toekomst van bedrijven ligt in gepersonaliseerde software en applicaties. Ze boosten immers de efficiëntie, productiviteit en klantenbinding. Je krijgt meer gedaan in minder tijd en verbetert de communicatie met klanten én werknemers. Zit jij met een digitale uitdaging?
Sfeerbeeld voor services pagina over webapplicatie

Wat betekent een applicatie voor jouw bedrijf?

Verhoogde efficiëntie. Tijdswinst. Kostenbesparend.

Optimalisatie van bedrijfsprocessen

Centraliseren van alle informatie

Stroomlijnen van administratie

Uitbreiden en personaliseren CRM-systeem

Koppelen en synchroniseren van software

Klantenportalen & self-service portalen

Wist je dat...

  • 01

    De mogelijkheden eindeloos zijn

    Wat je probleem of nood ook is, software op maat lost het gegarandeerd op.

  • 02

    We applicaties koppelen aan eender welke crm- of facturatiesoftware

    Zo kan je je huidige systemen behouden, vermijd je dubbele invoer en centraliseer je alle data.

Onze webapplicaties

  • icoon veiligheid van okappi

    Op maat

    We starten van een blank canvas en maken een applicatie die gericht jouw probleem of nood aanpakt. Gepersonaliseerde functionaliteiten en in verschillende talen (Laravel, Vue, WordPress en Ionic).

  • icoon veiligheid van okappi

    Veilig

    Onze webapplicaties zijn 100% veilig. Zo ben je er zeker van dat gevoelige informatie te allen tijde beschermd is.

  • icoon crm-kopeling van okappi

    Plug & Play

    Koppel je applicatie aan zo goed als elke software: CRM- en ERP-systemen, facturatie- en boekhoudingssoftware en logistieke pakketten. (Bijvoorbeeld: Creatio, ExactOnline, Teamleader, Adsolut, Winbooks…)

  • icoon lancering van okappi

    Intuïtief

    Toegankelijke en gebruiksvriendelijke applicaties met een passend design, snelle laadtijd en intuïtieve navigatie. Dankzij een maximale uptime is je applicatie altijd bereikbaar.

  • icoon support van okappi

    100% support en nazorg

    Jouw gemoedsrust is onze verantwoordelijkheid. Ook na de oplevering zijn wij maar één klik verwijderd. Als er een probleem opduikt, lossen we dat snel voor je op. Dat is beloofd.

  • icoon strategie van okappi

    Strategisch advies

    Onze expertise is het vertalen van complexe materie naar eenvoudige oplossingen. We analyseren jouw vraag vanuit verschillende perspectieven en zorgen voor de meest logische oplossing.

Hoe onze applicaties het leven eenvoudiger maken.

Optimalisatie klantencommunicatie

We maakten een webapplicatie voor een bedrijf dat containers inricht en verkoopt als tiny houses. Klanten kunnen het productieproces van hun tiny house online volgen: visuele stap-per-stap voorstelling, geplande opleverdatum, real-time info en mogelijkheid tot feedback.

 

Verhoogde klantentevredenheid dankzij actieve betrokkenheid tijdens bestelproces 

Efficiënte communicatie: klanten worden 24/7 op de hoogte gehouden met real-time info

Tijdswinst: medewerkers krijgen ruimte en tijd voor andere taken

Digitale commissieberekening

Een applicatie voor automatische rapportering en een helder overzicht van de afgesloten energiecontracten van een team deur-aan-deur verkopers. 

 

Grote kostenbesparing op administratie: van 2 weken naar 4 uren per maand

Helder overzicht van alle activiteiten: gesorteerd op specifieke zoekfuncties 

Digitalisatie van rittenblad

We ontwikkelden software volledig op maat voor een vrachtwagenbedrijf. De applicatie brengt de werkdag van de chauffeurs gedetailleerd in kaart: alle haltes, specifieke opdrachten en timing. Ontworpen op basis van geolocatie.


Razendsnelle facturatie

Minimale foutenmarge

Transparantie voor klanten.

Digitale werkbonnen

Webapplicatie voor techniekers (alarmsystemen) die alle informatie centraliseert en automatisch in real-time updatet. 

 

Tijd- en kostenbesparend: techniekers niet meer naar kantoor, maar rechtstreeks naar de klant

Extreme efficiëntie: alle informatie 24/7 beschikbaar en directe updates

Gepersonaliseerde tijdsregistratie

Digitalisering van de tijdsregistratie van verschillende projectmedewerkers. Volledig afgestemd op de noden van het bedrijf: koppeling aan tickets, onkosten en onderverdeeld in subcategorieën.

 

Aanzienlijke tijdswinst door de snelle en efficiënte invoer van uren

Verhoogd algemeen welbevinden van de werknemers dankzij een eenvoudig en intuïtief systeem

Gecentraliseerde klanteninformatie

Klantendata uit verschillende databanken beschikbaar in één applicatie. Verkopers hebben toegang tot alle contactmogelijkheden en cruciale informatie in slechts één klik.

 

Gegevens die voortdurend up-to-date zijn 

Tijdswinst: niet onnodig meerdere keren inloggen

We maakten een webapplicatie voor een bedrijf dat containers inricht en verkoopt als tiny houses. Klanten kunnen het productieproces van hun tiny house online volgen: visuele stap-per-stap voorstelling, geplande opleverdatum, real-time info en mogelijkheid tot feedback.

 

Verhoogde klantentevredenheid dankzij actieve betrokkenheid tijdens bestelproces 

Efficiënte communicatie: klanten worden 24/7 op de hoogte gehouden met real-time info

Tijdswinst: medewerkers krijgen ruimte en tijd voor andere taken

Een applicatie voor automatische rapportering en een helder overzicht van de afgesloten energiecontracten van een team deur-aan-deur verkopers. 

 

Grote kostenbesparing op administratie: van 2 weken naar 4 uren per maand

Helder overzicht van alle activiteiten: gesorteerd op specifieke zoekfuncties 

We ontwikkelden software volledig op maat voor een vrachtwagenbedrijf. De applicatie brengt de werkdag van de chauffeurs gedetailleerd in kaart: alle haltes, specifieke opdrachten en timing. Ontworpen op basis van geolocatie.


Razendsnelle facturatie

Minimale foutenmarge

Transparantie voor klanten.

Webapplicatie voor techniekers (alarmsystemen) die alle informatie centraliseert en automatisch in real-time updatet. 

 

Tijd- en kostenbesparend: techniekers niet meer naar kantoor, maar rechtstreeks naar de klant

Extreme efficiëntie: alle informatie 24/7 beschikbaar en directe updates

Digitalisering van de tijdsregistratie van verschillende projectmedewerkers. Volledig afgestemd op de noden van het bedrijf: koppeling aan tickets, onkosten en onderverdeeld in subcategorieën.

 

Aanzienlijke tijdswinst door de snelle en efficiënte invoer van uren

Verhoogd algemeen welbevinden van de werknemers dankzij een eenvoudig en intuïtief systeem

Klantendata uit verschillende databanken beschikbaar in één applicatie. Verkopers hebben toegang tot alle contactmogelijkheden en cruciale informatie in slechts één klik.

 

Gegevens die voortdurend up-to-date zijn 

Tijdswinst: niet onnodig meerdere keren inloggen

Optimalisatie klantencommunicatie

Digitale commissieberekening

Digitalisatie van rittenblad

Digitale werkbonnen

Gepersonaliseerde tijdsregistratie

Gecentraliseerde klanteninformatie

Enkele voorbeelden

Sfeerbeeld voor cases pagina van NIMA

NIMA

Website Webapplicatie

NIMA is de Nederlandse beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales. We maakten voor hen een nieuwe website samen met een klantenportaal, 100% geïntegreerd met Creatio.

Quote symbol

Vanaf het begin was Sarah meteen betrokken, begreep ze snel onze visie en stelde ze de juiste vragen. Het resultaat was een goed gestructureerde website met heldere en krachtige webcopy die precies uitdrukt wat wij willen overbrengen. Ze bracht ook nieuwe invalshoeken aan waardoor onze teksten uniek én opvallend zijn!

Arno & Johan Zaakvoerders Aikon
Quote symbol

Wat was het doel achter jullie samenwerking? Een gebruiksvriendelijke website ontwikkelen, die er professioneel uitziet. Het fijnst aan onze samenwerking was het geduld om de website ter zake te krijgen zoals voor ogen. Wij zijn tevreden met het resultaat!

Joris Lagey Managing partner I Advocaat-Bemiddelaar
Quote symbol

Het doel was om een ​​goed uitziende website te maken met een gebruiksvriendelijke interface maar ook een begrijpelijke back-end en een goede responsiviteit. Het fijnst aan onze samenwerking was dat het team kon meedenken vanuit ons perspectief, dit klinkt misschien normaal maar eerdere ervaringen bewijzen het tegendeel.

Ruben Cools Zaakvoerder
Quote symbol

Okappi bracht ons bedrijf naar het digitale tijdperk. Al jarenlang denken ze strategisch met ons mee over alle veranderingen in onze bedrijfsvoering. Het fijnste aan de samenwerking is dat we gesprekken kunnen voeren in ‘mensentaal’ en dat ze steeds een makkelijke oplossing vinden voor complexe problemen

Kristel Mees Zaakvoerder
Quote symbol

Het maken en updaten van de websites voor onze projecten en verschillende exposities. Het fijnst aan onze samenwerking was Okappi’s snelle reactietijden en flexibiliteit.

Gil Dejong Zaakvoerder
Quote symbol

Okappi heeft een aantal dingen voor ons ontwikkeld en beheerd: nieuwe website inclusief integraties met andere platformen – nieuwe huisstijl inclusief logo, sociale media en communicatiekanalen – coördinatie van een nieuw marketingconcept van huisstijl tot digitale en gedrukte media. Dit altijd met een eerlijke en open communicatie, transparantie in prijzen en uitvoering, snelheid en kwaliteit van uitvoering

Joris Peeters Zaakvoerder
Quote symbol

Uiterst professioneel team. Aanrader!

Tom Symoens Managing Director
Quote symbol

Transparante aanpak en zeer goede service. Hoge kwaliteit en betaalbaar.

Basiel Van Cauwenberge Zaakvoerder
Quote symbol

Heel aangenaam bedrijf! Toffe werksfeer! Uniek in zijn werk!

Jenna Van De Vyver
Quote symbol

Zeer goede dienstverlening, kwalitatief aanbod en designvolle website gemaakt. Chapeau!

Sophie Vande Walle
Quote symbol

Zeer tevreden van de website voor mijn kinépraktijk. Er worden vele moment voor feedback voorzien en men gaat door tot je écht tevreden bent. Een aanrader!

Jens Rosiers Zaakvoerder
Quote symbol

Dankzij Okappi is Sirius Legal Business één van de meest innoverende advocatenkantoren van België op het vlak van digitalisering. Excellente service, sympathiek team en altijd beschikbaar. Ze denken mee met je business, werken razendsnel en zijn resultaatgericht.

An Haenen Marketing & Relationships Manager
Quote symbol

Bij Okappi hebben we meteen een partner gevonden voor het maken van onze website. We hebben nooit het gevoel gehad dat we één van de klanten zijn, maar vooral gevoeld dat we centraal staan als klant. Het contact liep super vlot, we kregen super snel antwoorden op onze soms “domme” vragen en problemen werden echt. Gewoon gefikst, ook al had het niets met Okappi te maken. Jeroen is een echt people’s-person, contact via Whatsapp voor dringende zaken, en gewoon echt een zeer aangename persoon om mee samen te werken. Echt, ik zou zo opnieuw kiezen voor Okappi!

Fatima Zaakvoerder By Oummi
Quote symbol

Okappi is echt een verlengstuk van ons bedrijf. De dag voor onze launch hielpen ze ons zelfs schoendozen in te scannen zodat we goed van start konden gaan. Ze zorgen altijd voor de ideale oplossing, zijn zeer innovatief en het is gewoon een plezier om met hen te werken!

Lore Zaakvoerder jackie oo
Quote symbol

Okappi is voor ons dé go-to webpartner. Ze leveren keer op keer fantastisch werk en ontwikkelen prachtige websites. Daarnaast staan ze ook voor heldere communicatie en een vlotte samenwerking.

Kenzo & Sam CEO’s Kantoor Kolos

Workflow

Je kan rekenen op een transparant proces, persoonlijke aanpak en duidelijke afspraken. We zijn ‘bereikbare mensen’ en lassen regelmatig feedbackmomenten in. Pas als iedereen volledig tevreden is, gaan we over naar de volgende fase.

Sfeerbeeld voor over pagina over development
1

Gesprek

Wat is de situatie in je bedrijf vandaag? Waarom heb je een applicatie nodig? Wat is het gewenste resultaat? Op basis van een diepgaand gesprek en onze expertise zoeken we de meest geschikte oplossing. 

Business Analyse

We analyseren de situatie en werken de structurele flow van de applicatie uit. Daarbij gaan we uit van elke mogelijke situatie en denken we na over alle mogelijke pistes. Je ontvangt een duidelijke visualisatie van de applicatieflow zodat je een tastbaar idee krijgt over de totale omvang van het project.

Ontwikkeling

In deze fase schrijven we de code voor jouw gepersonaliseerde applicatie. Een leuke bonus is dat je de ontwikkeling ‘live’ kan volgen in een beveiligde ontwikkelomgeving. Zo zie je de webapplicatie groeien en stap-per-stap tot leven komen.

Test

We testen elke module van de applicatie apart vooraleer we overgaan tot het ontwikkelen van het volgende onderdeel. Zo kunnen we perfecte functionaliteit garanderen en zorgen we ervoor dat we tijdens het ontwikkelen niet afwijken van het vooropgestelde doel.

Lancering

Van zodra je alle details hebt goedgekeurd, kan je applicatie gelanceerd worden. Een nieuw hoofdstuk voor je bedrijf ziet het licht!

Nazorg

We kennen als geen ander het belang van snelle support. Ook na de oplevering blijven we bereikbaar en bij problemen krijg je antwoord binnen de 24u. De applicatie wordt maandelijks automatisch geüpdatet zodat die veilig en performant blijft.

Opleiding

We voorzien een training in verstaanbare taal zodat je zelf de nodige veranderingen kan aanbrengen wanneer dat nodig zou zijn.

Contact

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wil jij je bedrijf digitaal groeien?

Je bent altijd welkom voor een vrijblijvend adviesgesprek. Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op. Een e-mail of telefoontje is uiteraard ook prima.

Sfeerbeeld voor services pagina over webapplicatie

Hoe efficiënt is jouw bedrijf?

Je beseft dat het beter kan, maar je weet niet hoe? Daar verschijnen wij op het toneel. We denken (strategisch) met je mee, analyseren alle bedrijfsprocessen en vertalen onze conclusies naar een applicatie die jouw bedrijf efficiënter maakt.