Met state-of-the-art digitalisering optimaliseert Arco informatiestromen, documentbeheer en workflows bij bedrijven. Arco’s innovatieve technologieën worden helder gepresenteerd dankzij het eigentijdse design en de duidelijke teksten van de website.
Met state-of-the-art digitalisering optimaliseert Arco informatiestromen, documentbeheer en workflows bij bedrijven. Arco’s innovatieve technologieën worden helder gepresenteerd dankzij het eigentijdse design en de duidelijke teksten van de website.
Arco wil tijd teruggeven aan toegewijde professionals door een breed aantal taken binnen het bedrijfsleven te digitaliseren en automatiseren. Arco was op zoek naar een eigentijdse website die helder de meerwaarde van hun technologische hoogstandjes kon communiceren. Gezien de omvang en complexiteit van dit project brachten we verschillende expertises samen om een toonaangevende website te realiseren.
Samen met Kantoor Kolos ging Arco aan de slag om een solide rebrandingstrategie te ontwikkelen. Hun doel? Een professioneel totaalplaatje met een helder verhaal, duidelijke teksten, naadloze development en een huisstijl die zowel jeugdige dynamiek als vertrouwen uitstraalde.
De visuele stijl van de website hield nog vast aan de jaren ’90 (toen Arco werd opgericht) en vroeg om een grondige update. Arco wilde een jeugdiger imago reflecteren, zonder in te boeten aan betrouwbaarheid. Een moderne look die toch vertrouwd aanvoelt. Belangrijk was ook dat het design flexibel genoeg was om mee te groeien met Arco’s activiteiten. Kantoor Kolos ging aan de slag en zorgde voor een tijdloos en herkenbaar design.
Arco heeft een uitgebreid aanbod aan diensten en producten, die je volledig modulair kan combineren tot een unieke oplossing. De eerste focus was het ontwerpen van een logische structuur die vertaald werd naar een intuïtieve navigatie. Zo hebben websitebezoekers altijd een helder overzicht.
Om Arco’s verhaal helder te vertellen, moest de technische en best wel complexe materie vertaald worden naar vlotte teksten die voor iedereen te begrijpen zijn. Een taak waarbij onze technische schrijfster zich volledig in haar element voelde! Op basis van diepte-interviews bepaalden we welke informatie relevant was en hoe die het beste gepresenteerd kon worden. Zo plaatsten we onder andere de klantenvoordelen in de spotlight, gebruikten we herkenbare voorbeelden en werden technische details bewaard voor de product onepagers. Het resultaat? Begrijpelijke en converterende teksten.
De dynamische vibe die constant aanwezig is in de praktijk moest zich vertalen naar de website. De nieuwe website, naar een ontwerp van design agency Kantoor Kolos, is funky en overzichtelijk en stelt alles voor waar HiP mee bezig is. Stilstaan is achteruitgaan. De website moet dus makkelijk te updaten zijn: lessen toevoegen, nieuwe behandelmethodes presenteren en onmisbare workshops lanceren, dat is het doel van de website. Dankzij de WordPress-omgeving kunnen de eigenaars dit nu makkelijk zelf.
We zien je graag komen! Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op. Uiteraard kan je ons ook gewoon mailen of een telefoontje doen.
"*" indicates required fields