/

Webapplicaties

GAP_

Een project met een emotionele waarde. Dit was namelijk het eerste échte Laravel-project dat we ontwikkeld hebben. Ondertussen al een 2 jaar (en ettelijke updates verder) in gebruik. Ontdek hoe GAP 2 weken per maand aan tijd wint!

0032 (0)15 68 94 08

0032 (0)15 68 94 08

Okappi | Web -en applicatiebouwers
Optimalisatie van contractbeheer
Okappi | Team
Klant: GAP
Branche: Sales
Hoofdkantoor: Gent
Project:
Web Development | Okappi | Mechelen | Laravel applicatie

About GAP

GAP is een salesorganisatie die deur-aan-deur contracten verkoopt. Met een honderdtal verkopers in dienst loopt het aantal afgesloten contracten al snel op tot +/- 20.000 per maand. De contracten worden ter plaatse door de verkoper opgemaakt, dit rechtstreeks in de systemen van de leveranciers. Op het einde van de maand ontvangt GAP Excel-bestanden met de contracten van alle verkopers. Deze bestanden moeten verwerkt worden in het systeem van GAP, zodat de commissies van de verkopers berekend kunnen worden. Een hels werk. 

Web Development | Okappi | Laravel applicatie contractbeheer

GAP functionaliteiten

Wij ontwikkelden een algemene beheerstool met volgende functionaliteiten:

  • Een online tool die het mogelijk maakt alle administratieve zaken te beheren (beheer verkopers, artikels, …).
  • Automatische import van contracten met dynamische mapping van velden.
  • Rapportage van verkopers, productgroepen, leveranciers, kantoren, ….
  • De tool berekent alle individuele commissies met één druk op de knop.
  • De tool is mobiel, veilig, in de cloud en van overal te gebruiken (telewerken is de toekomst!).
Web Development | Okappi | Laravel applicatie contractbeheer

De USP

Een tool die administratieve zaken beheert is nu niet zo speciaal, ik hoor het je al denken. Wat wel speciaal is, is dat we een tool ontwikkeld hebben die toelaat om met 1 druk op de knop alle contracten te importeren. GAP werkt samen met verschillende leveranciers en elke leverancier heeft een eigen Excel-file. Ook gebeurt het al eens dat de Excel-file verandert. Onze tool zorgt door de dynamische mapping dat elke file ingelezen kan worden. Ook de geannuleerde contracten kunnen met dezelfde importtool geüpdatet worden.

Het eindresultaat

Dankzij deze automatisatie besparen ze bij GAP +/- 2 weken werk per maand uit.

Wat ons betreft, missie geslaagd.

 

Contacteer ons

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of bekijk dit informatief filmpje over okapi's.